Jedinstvena baza proračuna.
Mogućnost kreiranja
proračunskih prijedloga i rješenja.
JEDINSTVENI ALAT DIREKTNE DEMOKRACIJE ZA SVE.
GRAĐANI DAJU PRIJEDLOGE I RJEŠENJA O VAŽNIM PITANJIMA,
ZAJEDNO SUDJELUJEMO KAKO BI ZAJEDNICU UČINILI BOLJOM.
Proračunski prihodi i primici
Prihodi i primici | Iznos | Iznos € | U % |
Prihodi od poslovanja | 6.607.700,00 kn | 876.992,50 € | 63,19 % |
> Prihodi od poreza | 4.803.000,00 kn | 637.467,65 € | 45,93 % |
> Pomoći iz inozemstva (darovnice) i od subjekata unutar općeg proračuna | 495.000,00 kn | 65.697,79 € | 4,73 % |
> Prihodi od imovine | 354.700,00 kn | 47.076,78 € | 3,39 % |
> Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada | 865.000,00 kn | 114.805,23 € | 8,27 % |
> Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija | 40.000,00 kn | 5.308,91 € | 0,38 % |
> Kazne, upravne mjere i ostali prihodi | 50.000,00 kn | 6.636,14 € | 0,48 % |
Višak prihoda iz prethodnih godina | 1.500.000,00 kn | 199.084,21 € | 14,34 % |
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine | 2.350.000,00 kn | 311.898,60 € | 22,47 % |
> Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine – prirodna bogatstva | 2.150.000,00 kn | 285.354,04 € | 20,56 % |
> Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine | 200.000,00 kn | 26.544,56 € | 1,91 % |
UKUPNO | 10.457.700,00 kn | 1.387.975,31 € |
Grafika |
|
Prihodi od poreza |
|
Pomoći iz inozemstva (darovnice) i od subjekata unutar općeg proračuna |
|
Prihodi od imovine |
|
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada |
|
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija |
|
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi |
|
Višak prihoda iz prethodnih godina |
|
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine – prirodna bogatstva |
|
Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine |
PRIHODI I PRIMICI
Ukupni prihodi Općine Sveti Lovreč za 2022. godinu planirani su u iznosu od 10.457.700,00 kuna
Prihodi od poslovanja
Prihodi od poslovanja Općine Sveti Lovreč za 2022. godinu planirani su u iznosu od 6.607.700,00 kuna, a čine ih:
1. Prihodi od poreza planirani u iznosu od 4.803.000,00 kuna, od toga porez i prirez na dohodak planiran u iznosu od 2.863.000,00 kuna, porezi na imovinu planiran u iznosu od 1.900.000,00 kuna i porezi na robu i usluge planiran u iznosu od 40.000,00 kuna;
2. Pomoći iz inozemstva (darovnice) i od subjekata unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 495.000,00 kuna, pomoći iz proračuna planirane u iznosu od 455.000,00 kuna i pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije planirane u iznosu od 40.000,00 kuna;
3. Prihodi od imovine planirani u iznosu od 354.700,00 kuna, od toga prihodi od financijske imovine 4.700,00 kuna i prihodi od nefinancijske imovine 350.000,00 kuna;
4. Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 865.000,00 kuna, od toga upravne i administrativne pristojbe planirane u iznosu od 50.000,00 kuna, prihodi po posebnim propisima planirani u iznosu od 49.000,00 kuna i komunalni doprinosi i druge naknade planirani u iznosu od 766.000,00 kuna;
5. Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 40.000,00 kuna - donacije od pravnih i fizičkih osoba izvan općeg proračuna;
6. Kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 50.000,00 kuna.
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani u iznosu od 2.350.000,00 kuna, od toga:
1. Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine – prirodna bogatstva planirani u iznosu od 2.150.000,00 kuna;
2. Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine u iznosu od 200.000,00 kuna, od toga 150.000,00 kuna od prodaje građevinskih objekata i prihodi od prodaje postrojenja i opreme 50.000,00 kuna.
Višak prihoda iz prethodnih godina
Višak/manjak prihoda koji će se rasporediti/pokriti planirani u iznosu od 1.500.000,00 kuna.
Proračunski rashodi i izdaci
Rashodi | Iznos | Iznos € | U % |
Rashodi poslovanja | 5.767.700,00 kn | 765.505,34 € | 55,15 % |
> Rashodi za zaposlene | 810.000,00 kn | 107.505,47 € | 7,75 % |
> Materijalni rashodi | 2.805.200,00 kn | 372.314,02 € | 26,82 % |
> Financijski rashodi | 55.000,00 kn | 7.299,75 € | 0,53 % |
> Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna | 718.000,00 kn | 95.294,98 € | 6,87 % |
> Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade | 426.500,00 kn | 56.606,28 € | 4,08 % |
> Ostali rashodi | 953.000,00 kn | 126.484,84 € | 9,11 % |
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine | 4.560.000,00 kn | 605.216,01 € | 43,60 % |
> Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine | 500.000,00 kn | 66.361,40 € | 4,78 % |
> Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine | 2.015.000,00 kn | 267.436,46 € | 19,27 % |
> Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini | 2.045.000,00 kn | 271.418,14 € | 19,55 % |
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova | 130.000,00 kn | 17.253,97 € | 1,24 % |
> Izdaci za dionice i udjele u glavnici | 40.000,00 kn | 5.308,91 € | 0,38 % |
> Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova | 90.000,00 kn | 11.945,05 € | 0,86 % |
UKUPNO | 10.457.700,00 kn | 1.387.975,31 € |
Grafika |
|
Rashodi za zaposlene |
|
Materijalni rashodi |
|
Financijski rashodi |
|
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna |
|
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade |
|
Ostali rashodi |
|
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine |
|
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine |
|
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini |
|
Izdaci za dionice i udjele u glavnici |
|
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova |
RASHODI I IZDACI
Ukupni rashodi i izdaci Općine Sveti Lovreč za 2022. godinu planirani su u iznosu od 10.457.700,00 kuna
Rashodi poslovanja Općine Sveti Lovreč za 2022. godinu planirani u iznosu od 5.767.700,00 kuna, od toga:
1. Rashodi za zaposlene planirani su u iznosu od 810.000,00 kuna, od toga plaće (Bruto) 680.000,00 kuna, ostali rashodi za zaposlene 30.000,00 kuna i doprinosi na plaće 100.000,00 kuna;
2. Materijalni rashodi planirani su u iznosu od 2.805.200,00 kuna, od toga naknade troškova zaposlenima planirane u iznosu od 25.000,00 kuna, rashodi za materijal i energiju planirani u iznosu od 521.000,00 kuna, rashodi za usluge planirani su u iznosu od 1.784.000,00 kuna i ostali nespomenuti rashodi poslovanja 475.200,00 kuna;
3. Financijski rashodi planirani su u iznosu od 55.000,00 kuna, od toga kamate za primljene kredite i zajmove 20.000,00 kuna i za ostale financijske rashode 35.000,00 kuna;
4. Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 718.000,00 kuna, pomoći unutar općeg proračuna 90.000,00 kuna i pomoći proračunskim korisnicima drugih proračuna 628.000,00 kuna;
5. Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 426.500,00 kuna za ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna;
6. Ostali rashodi planirani u iznosu od 953.000,00 kuna, od toga za tekuće donacije 533.000,00 kuna i za kapitalne pomoći 420.000,00 kuna.
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 4.560.000,00 kuna, od toga:
1. Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 500.000,00 kuna za materijalnu imovinu – prirodna bogatstva
2. Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 2.015.000,00 kuna, od toga, građevinski objekti 890.000,00 kuna, postrojenje i oprema 60.000,00 kuna i nematerijalna proizvedena imovina 1.065.000,00 kuna;
3. Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirani u iznosu od 2.045.000,00 kuna za dodatna ulaganja na građevinskim objektima.
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova planirani u iznosu od 130.000,00 kuna.
1. Izdaci za dionice i udjele u glavnici planirani u iznosu od 40.000,00 kuna za dionice i udjele u glavnici trgovačkih društava u javnom sektoru;
2. Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova planirani u iznosu od 90.000,00 kuna za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova od kreditnih i ostalih financijskih institucija izvan javnog sektora.
RAZDJEL 001 PREDSTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA PLANIRANO U IZNOSU OD 276.000,00 KUNA
Program 1101 Rad predstavničkih i izvršnih tijela planirano u iznosu od 276.000,00 kuna, od toga:
1. Za redovnu djelatnost predstavničkih i izvršnih tijela planirano je 200.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale nespomenute rashode poslovanja;
2. Za ostale rashode predstavničkih i izvršnih tijela planirano je 10.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale nespomenute rashode poslovanja;
3. Za sufinanciranje rada političkih stranaka planirano je 11.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za tekuće donacije;
4. Za proračunsku pričuvu planirano je 35.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale nespomenute rashode poslovanja;
5. Za promidžbu i informiranje planirano je 20.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za rashode za usluge.
RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL PLANIRANO U IZNOSU OD 10.181.700,00 KUNA
Program 2102 Jedinstveni upravni odjel planirano u iznosu od 1.425.000,00 kuna
1. Rashodi za zaposlene JUO – a planirani u iznosu od 835.000,00 kuna, od toga:
• Rashodi za zaposlene financirani od općih prihoda i primitaka planirani u iznosu od 810.000,00 kuna, od toga plaće (bruto) 680.000,00 kuna, ostali rashodi za zaposlene 30.000,00 kuna i doprinosi na plaće 100.000,00 kuna,
• Materijalni rashodi financirani od općih prihoda i primitaka planirani u iznosu od 25.000,00 kuna za naknade troškova zaposlenima;
2. Redovni troškovi poslovanja financirani od općih prihoda i primitaka planirani u iznosu od 375.000,00 kuna, od toga:
• Materijalni rashodi planirani u iznosu od 340.000,00 kuna, od toga rashodi za materijal i energiju 80.000,00 kuna, rashodi za usluge 190.000,00 kuna i ostali nespomenuti rashodi 70.000,00 kuna,
• Financijski rashodi planirani u iznosu od 35.000,00 kuna;
3. Za nabavu opreme za potrebe JUO –a planirano je 45.000,00 kuna, od toga 40.000,00 kuna za postrojenje i opremu i 5.000,00 kuna za nematerijalno proizvedenu imovinu;
4. Za legalizaciju općinskih objekata planirano je 60.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka, od toga ostali nespomenuti rashodi poslovanja 10.000,00 kuna i pomoći unutar općeg proračuna 50.000,00 kuna;
5. Za otplatu glavnice primljenih kredita planirano je 90.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka;
6. Za otplatu kamata za primljene kredite planirano je 20.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka.
Program 3101 Gospodarstvo planirano u iznosu od 90.200,00 kuna
1. Za ostale aktivnosti gospodarskog programa (LAG) planirano je 15.200,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale nespomenute rashode poslovanja;
2. Za sufinanciranje Fonda za razvoj poljoprivrede planirano je 8.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za pomoć proračunskim korisnicima drugih proračuna;
3. Za Turističku zajednicu središnje Istre planirano je 67.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za tekuće donacije.
Program 3102 Odvodnja i pročišćavanje otpadnih voda planirano u iznosu od 15.000,00 kuna
Za pražnjenje septičkih jama planirano je 15.000,00 kuna financirano od prihoda za posebne namjena za rashode za usluge.
Program 3105 Zbrinjavanje otpada planirano u iznosu od 60.000,00 kuna
1. Za sanaciju odlagališta „Košambra“ planirano je 20.000,00 kuna financirano od prihoda za posebne namjene za dionice i udjele u glavnici trgovačkih društava u javnom sektoru;
2. Za obnovu voznog parka „Usluga“ Poreč planirano je 20.000,00 kuna financirano od prihoda za posebne namjene za kapitalne pomoći;
3. Za ŽCGO „Kaštijun“ planirano je 20.000,00 kuna, 10.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka i 10.000,00 kuna financirano od prihoda za posebne namjene za dionice i udjele u glavnici trgovačkih društava u javnom sektoru.
Program 3107 Projektna dokumentacija planirano u iznosu od 195.000,00 kuna
Za projektnu dokumentaciju planirano je 195.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka, od toga rashodi za usluge 100.000,00 kuna i nematerijalna proizvedena imovina 95.000,00 kuna.
Program 3112 Izgradnja i rekonstrukcija starogradske jezgre planirano u iznosu od 1.100.000,00 kuna od toga:
1. Za izgradnju i rekonstrukciju starogradske jezgre planirano je 500.000,00 kuna, 200.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za građevinske objekte i nematerijalno proizvedenu imovinu i 300.000,00 kuna financirano od prihoda od prodaje ili zamjene nefinancijske imovine za građevinske objekte;
2. Za projektno tehničku dokumentaciju za etapno uređenje bedema planirano je 600.000,00 kuna, od toga 300.000,00 kuna za nematerijalnu proizvedenu imovinu od toga 300.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za i 300.000,00 kuna financirano od pomoći proračunu iz drugih proračuna.
Program 3115 Izmjene i dopune prostornog plana planirane u iznosu od 165.000,00 kuna
Za izmjene i dopune prostornog plana planirano je 165.000,00 kuna za nematerijalnu proizvedenu imovinu, od toga 95.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka i 70.000,00 kuna financirao od prihoda od prodaje ili zamjene nefinancijske imovine.
Program 3120 Uređenje Plesne sale planirano u iznosu od 520.000,00 kuna
Za uređenje Plesne sale planirano je 520.000,00 kuna, od toga:
• Rashodi za nabavu nefinancijske imovine u iznosu od 137.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka, od toga 20.000,00 kuna za postrojenje i opremu i 117.000,00 kuna za dodatna ulaganja na građevinskim objektima;
• Dodatna ulaganja na građevinskim objektima u iznosu od 133.000,00 kuna financirano od pomoći proračunu iz drugih proračuna;
• Dodatna ulaganja na građevinski objektima u iznosu od 250.000,00 kuna financirano od prihoda od prodaje ili zamjene nefinancijske imovine.
Program 3121 Uređenje i opremanje naselja Pini – Belvedere planirano u iznosu od 600.000,00 kuna
1. Za izradu projektne dokumentacije planirano je 100.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za nematerijalnu proizvedenu imovinu;
2. Za izradu kanalizacijske mreže planirano je 400.000,00 kuna za kapitalne pomoći financirano od prihoda od prodaje ili zamjene nefinancijske imovine;
3. Za izgradnju javne rasvjete planirano je 100.000,00 kuna financirano od prihoda od prodaje ili zamjene nefinancijske imovine za građevinske objekte.
Program 3122 Uređenje ambulante u Sv. Lovreču planirano u iznosu od 1.050.000,00 kuna
Za uređenje zgrade ambulante planirano je 1.050.000,00 kuna za dodatna ulaganja na građevinskim objektima, od toga 50.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka i 1.000.000,00 kuna financirano od prihoda od prodaje ili zamjene nefinancijske imovine.
Program 3124 Uređenje Dječjeg vrtića i Jaslica planirano u iznosu od 160.000,00 kuna
Za izgradnju dječjeg vrtića planirano je 160.000,00 kuna financirano od prihoda od prodaje ili zamjene nefinancijske imovine za građevinske objekte.
Program 3150 Održavanje komunalne infrastrukture planirano u iznosu od 1.650.000,00 kuna
1. Za održavanje čistoće planirano je 175.000,00 kuna za rashode za usluge, od toga 50.000,00 kuna financirano od općih prihoda i 125.000,00 kuna financirano od prihoda za posebne namjene;
2. Za održavanje javnih i zelenih površina planirano je 310.000,00 kuna, od toga 160.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka, od toga 10.000,00 kuna rashodi za materijal i energiju, 150.000,00 kuna rashodi za usluge i 150.000,00 kuna financirano od prihoda za posebne namjene, od toga 10.000,00 kuna za materijal i energiju i 100.000,00 za rashode za usluge;
3. Za održavanje nerazvrstanih cesta planirano je 440.000,00 kuna, od toga materijalni rashodi 110.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka, materijalni rashodi u iznosu od 200.000,00 kuna financirani od prihoda za posebne namjene i rashodi za materijal i energiju financirani od donacija;
4. Za održavanje javne rasvjete planirano je 390.000,00 kuna, 100.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka, od toga rashodi za materijal i energiju 50.000,00 kuna i rashodi za usluge 50.000,00 kuna, 290.000,00 kuna financirano od prihoda za posebne namjene, od toga rashodi za materijal i energiju u iznosu od 200.000,00 kuna i 90.000,00 kuna za rashode za usluge;
5. Za održavanje groblja planirano je 50.000,00 kuna financirano od prihoda za posebne namjene za rashode usluga;
6. Za održavanje građevinskih objekata planirano je 285.000,00 kuna, 190.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka, od toga rashodi za materijal i energiju 80.000,00 kuna, rashodi za usluge 35.000,00 kuna i dodatna ulaganja na građevinskim objektima 75.000,00 kuna i 95.000,00 kuna financirano od prihoda za posebne namjene za rashode za usluge;
7. Za uređenje i rekonstrukciju škole u Selini planirano je 300.000,00 kuna financirano od prihoda za posebne namjene, od toga za rashode za usluge 100.000,00 kuna i dodatna ulaganja na građevinskim objektima 200.000,00 kuna.
Program 3160 Izgradnja objekta i uređaja komunalne infrastrukture planirano u iznosu od 1.270.000,00 kuna, od toga:
1. Za izgradnju javne rasvjete planirano je 150.000,00 kuna za građevinske objekte financirano od prihoda od prodaje ili zamjene nefinancijske imovine;
2. Za rekonstrukciju i asfaltiranje puteva planirano je 200.000,00 kuna, 50.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka i 150.000,00 kuna financirano od prihoda za posebne namjene rashode usluga;
3. Za kupnju zemljišta planirano je 500.000,00 kuna financirano od prihoda od prodaje ili zamjene nefinancijske imovine za materijalnu imovinu – prirodna bogatstva;
4. Za obnovu krova zgrade općine planirano je 320.000,00 kuna za dodatna ulaganja na građevinskim objektima, od toga 30.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka i 290.000,00 kuna financirano od prihodima od prodaje ili zamjene nefinancijske imovine;
5. Za rekonstrukciju sanitarnog čvora u zgradi Općina planirano je 100.000,00 kuna za dodatna ulaganja na građevinskim objektima, od toga 60.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka i 40.000,00 kuna financirano od prihoda od prodaje ili zamjene nefinancijske imovine.
Program 3201 Program javnih potreba u predškolskom uzrastu planirano u iznosu od 490.000,00 kuna, od toga:
1. Za ostale aktivnosti u predškolskom odgoju planirano je 20.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za tekuće donacije;
2. Za odgojno, administrativno i tehničko osoblje DV ''Radost'' Poreč planirano je 420.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za pomoći proračunskim korisnicima drugih proračuna;
3. Za sufinanciranje jaslica i vrtića u privatnim vrtićima planirano 50.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna.
Program 3202 Program javnih potreba u školstvu planirano u iznosu od 270.000,00 kuna, od toga:
1. Za sufinanciranje OŠ J. Rakovca, Sv. Lovreč planirano je 50.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za pomoći proračunskim korisnicima drugih proračuna;
2. Za stipendije planirano je 75.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna;
3. Za školske udžbenike i pribor za osnovnoškolce planirano je 25.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna;
4. Za Ljetni kamp za djecu planirano je 5.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna;
5. Za sufinanciranje prijevoza učenika srednjih škola planirano u iznosu od 40.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna;
6. Za sufinanciranje prehrane djece u OŠ planirano je 75.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna;
Program 3203 Program javnih potreba u kulturi planirano u iznosu od 355.000,00 kuna, od toga:
1. Za projekte u kulturi planirano je 10.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za tekuće donacije;
2. Za programe javnih potreba u kulturi planirano je 130.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za tekuće donacije;
3. Za manifestacije u kulturi „Žive jaslice“ planirano je 110.000,00 kuna, od toga:
• Materijalni rashodi financirani od općih prihoda i primitaka planirani u iznosu od 90.000,00 kuna, od toga rashodi za materijal i energiju 20.000,00 kuna, rashodi za usluge 30.000,00 kuna o ostali nespomenuti rashodi poslovanja 40.000,00 kuna,
• Materijalni rashodi financirani od pomoći iz drugih proračuna planirani u iznosu od 10.000,00 kuna, od toga 5.000,00 kuna za rashode za materijal i energiju i 5.000,00 kuna za ostale nespomenute rashode poslovanja,
• Materijalni rashodi financirani od donacija planirani u iznosu od 10.000,00 kuna, od toga 5.000,00 kuna za rashode za materijal i energiju i 5.000,00 kuna za ostale nespomenute rashode poslovanja;
4. Za proslavu Dana Općine planirano je 80.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka, od toga rashodi za materijal i energiju 1.000,00 kuna, rashodi za usluge 59.000,00 kuna i ostali nespomenuti rashodi poslovanja 20.000,00 kuna;
5. Za dolazak „Djeda Mraza“ planirano je 25.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka, od toga rashodi za usluge 5.000,00 kuna i ostali nespomenuti rashodi poslovanja 20.000,00 kuna.
Program 3204 Program javnih potreba u sportu planirano u iznosu od 120.000,00 kuna, od toga:
1. Za programe i projekte sportsko – rekreacijskih aktivnosti planirano je 20.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za tekuće donacije;
2. Za programe i projekte sportskih klubova i udruga planirano je 100.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za tekuće donacije
Program 3205 Izgradnja sportskih objekta planirano u iznosu od 80.000,00 kuna
Za izgradnju sportskih objekta – sportska igrališta planirano je 80.000,00 kuna financirano od prihoda za posebne namjene za građevinske objekte.
Program 3206 Protupožarni planovi, zaštita i spašavanje planirano u iznosu od 300.000,00 kuna, od toga:
1. Za planove, zaštitu i obnovu opožarenih površina planirano je 50.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka, od toga za ostale nespomenute rashode poslovanja 45.000,00 kuna i tekuće donacije 5.000,00 kuna;
2. Za Javnu vatrogasnu postrojbu CZP Poreč planirano je 120.000,00 kuna za pomoć proračunskim korisnicima drugih proračuna, od toga 80.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka i 40.000,00 kuna financirano iz pomoći izravnavanja za decentralizirane funkcije;
3. Za područnu vatrogasnu zajednicu planirano je 120.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za tekuće donacije;
4. Za DVD Sveti Lovreč planirano je 10.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za tekuće donacije.
Program 3207 Potrebe prema socijalnom programu planirane u iznosu od 156.500,00 kuna, od toga:
1. Za potpore u novcu prema socijalnom programu planirano je 33.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna;
2. Za potpore u naravi prema socijalnom programu planirano je 28.500,00 kuna za ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna, od toga 26.500,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka i 2.000,00 kuna financirano od pomoći iz drugih proračuna;
3. Za novogodišnje pakete za kućanstva planirano je 35.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna;
4. Jednokratne naknade za novorođenčad planirane u iznosu od 30.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna;
5. Za sufinanciranje pogrebnih troškova planirano je 30.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za ostale naknade građanima i kućanstvima iz proračuna.
Program 3208 Poticanje ustanova i udruga socijalnog karaktera planirano u iznosu od 35.000,00 kuna od toga:
1. Za Crveni križ Poreč planirano je 25.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za tekuće donacije;
2. Za ostale donacije iz socijalnog programa planirano je 10.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za tekuće donacije.
Program 3209 Ostale društvene potrebe u zdravstvu planirano u iznosu od 75.000,00 kuna, od toga:
1. Za dodatne usluge u zdravstvu planirano je 30.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za pomoći proračunskim korisnicima drugih proračuna;
2. Za zdravstvenu brigu o građanima planirano je 5.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za tekuće donacije;
3. Za sufinanciranje OB Pula planirano je 40.000,00 kuna financirano od općih prihoda i primitaka za pomoći unutar općeg proračuna.